Wednesday, November 24, 2010

..new things...

Assalamualaikum...

as byk orang tahu, aku ni sangat obses nak cube something new.. aku tak tahu la kenape tp aku nak rase pengalaman tuh.. tak kira lah dari segi ape sekali pon or ape jenis pengalaman sekali pon.. kadang2 aku pernah terfikir nak jadi sume.. sampai tak tahu cita2 sebenar aku ape.. ntah la.. macam tak de pendirian pulak kan??? tapi, bukan pasal ni tujuan entry aku kali ni...

aku tertarik dengar cite member2 or org laen duk shoping by online.. alah, sekarng kan glemer.. ramai orang buat, n hasilnye mmuaskan.. first tu,aku tak berani nak cube.. takot la kene tipu ke, hape ker, brg yg kita nak tak memuaskan ker, pos x sampai2 ker...best ke shoping online ni??? dlm ati, teringin gak nak cube.. hahahahahhahaha

satu lagi, duk menternak lemak kat umah ni, aku banyak abeskan mase duk online dpn my lappy ksygn walaupon agak lembab lappy aku ni.. aku skrg suke buat blogwalking.. dari satu blog, ke blog yang laen aku stalking..hahahah..n aku suke tgok org..tp pompuan lah.. aku malas skit nak stalk blog yg empunye nye lelaki.. ahhaha..sowi ye... dalam byk2 tuh, tertengok la sorang gadis ni. comel tol die bergaya.. gaye die pakai tudung or shawl. and ape yang aku attracted skali is inner cotton yang die pakai.. lawa... sweet sangat.. nmpk sangat cantik terletak gitewwwww... katenye, inner tuh sungguh lembut n tak panas.. tetibe, rase nak beli jugak wehhh... seriessssss... before ni, tak de makne aku nak pandang inner cotton tu walaupon ade mmber2 aku yang pkai.. tak terfikir pon nak beli...hahahahhaha..

and 2 perkara kat atas aku try...wakakakkaka.. aku online shoping utk beli dat inner cotton... mule2 tu saje je bukak la blog yg jual inner tuh..name nye, BUTIK EDAST...duk survey la all the material yg dijual... tetibe teringin plk nak cube.. disebabkan perasaan tu mmebuak2 mcm air menggelegak, aku pon lantas beli..hahahah..hangus duit aku... dah la tak berharta sekarang ni.. tahap merana taw x???

tapi, aku puas..sbb hasil percubaan aku kali pertama amatlah memuaskan ati beta... hahahaha..
inner cotton tuh baru je sampai petang td.. n aku tibai 2 helai..itam n purple.. act, nak beli color pink, tapi da sold out..sedih3x.. takpe lah...laen kali carik...





nah..2 jer inner tuh.. tak banyak pon..hahahah...tp serius beb..lembut je kain nye.. sangat selesa wa ckp sama lu.. huuhuhuhuh..



hahahahha..sowi.. aku bukan model.. tak pandai bergambar.. dah la gambar amek sendirik...

No comments:

Post a Comment