Monday, November 22, 2010

donut siap!!!!!

huhu..assalamualaikum...

entry kali ni pasal donut. tak payah bagitaw kot. dah terang2 aku buat tajok entry pasal donut kan. okeyh mak cik n pak cik sume, sape2 yang ade anak laki boleh lah masok minang saya yer... sebab saya dah pandai buat donut sedap!!!! hahaha.. ape kaitan buat donut ngn masok minang pon aku tak tahu.. wat ever jerkkk... giler ko! first time tu buat donut. catat sejarah kotttt.... first time buat teros menjadi.. rangup, lembut..walllahhh.... puji donut sendirik tuh.. dasar tak tahu malu kan.. sori ye teman2, terlampau excited adrineline aku..ahhahahah.. cik mak puji bebbbb... tgok la mak, anak sape ni!! (x habis2 berlagak kan..)

nak cite nye, punye la aku takot tak mnjadi.. x ke aku buang bagi makan kucing kalo btol tak jadi.. huhu.. mane x nye, x kembang2.. aku pon pelik.lame giler kot duk uli2.. dalam resipi bgtaw uli smpai tepong tak melekat kat jari... uli lah jugakkkkk... smpai give up..

rupenye aku salah step bahhh... aiseyh.. tak per2... teroskan jugak.. biarkan je doh tuh dalam sejam lebih.. ade perubahan la jugak skit... ak pon bentuk2 kan la mcm bentok donut lah.. bulat.. tak kan nak buat tige segi kot.. agak2 lah... lps siap, aku biarkan lagi... aku buat keje laen, tido dlu.. bagon jer, agak2 nk mule operasi mnggoreng, terkejot aku.. giler kembang... kalah cik siti wan kembang taw... huhuhu.. perasaan mule berkobar2.. tahap x hingat....

abes je mnggoreng., rase la beb... fulamak.. tak caye boleh wat donut cm gitu... huhuhuhu
kat bawah ni aku upload skit gmbar donut2 aku.. huhuh...



note1: shahir dapat masok ajl..huhu..suke3... tak tahu la nape suke sangat ngn abg hir tuh..

1 comment:

  1. giler la mai...blaja wat donut skang ni..nak try ah..haha

    ReplyDelete