Thursday, August 26, 2010

semi ramadhan..

assalamualaikum.... pose x sume yg tgh skodeng blog aku ni??? pose ek?? alhamdulillah ..moge Allah berkati idop kalian sume.. FYI, ari ni da masok 17 syawal.. huhuh.. sedih plk. makin lame makin da nk abis bulan ramadhan ni.. tp, ape yg epi nye, x sabar nk blik rumah.. huhuh!! tanggal 2hb 9 ni!!! i alwez waiting for that day... ahhaha... x pernh2 ak balik nek bas utm.. tetibe je thun ni rase nk try test nek bas utm.. nk gak ade xperience nk bas utm mcm org laen.. b4 ni, aku nek bas trans je kalo balik terengganu (i mean kemaman la..).. dah master ni, baru la rase nk nek bas utm keunggulan terbilang ni..

skrg ni, aku duk melepak baek punye depan pc kt psz ni.. tgu asar act.. lps asar, tros ke bazar.. mls nk balik bilik.. sbnrnye, ade je asgmnt yg nk kne submit esok, n aku x siap agi wat..hahah.. selambe je duk wat mnde laen..adush.. what happen to you la myra oii.. hahah..ala..asgmnt tu ak da wat separoh pon.. relax ar.. bak kate prof rahmalan td, kite kne relax je.. tp jgn lazy.. hahah. i triple like that word.haha.

dah lame sgt rase nye x update blog ni..many things happened 4 a few weeks behind.. tp x smpat nk update story kt blog yg cantik ni..huhu.. sori la.. byk keje la nowadays..plus ngn mls lagi..

ari tu, kami bersepuloh.. pompuan je..brsepakat nk ke D'Teracce.. ape kah itu???? tu restoren punye name la.. bertmpat kt Jb.. area tepian tebarau.. kiteorg kedarah seafood @ steamboat tahap x hengat dunia taw x.. kenyang x terkate beb!!! tp , kalo surrender awl, rugi weh.. kite dah paid RM 18.90 utk mkn ape saje, selagi mmpu la.. all da seafood ak sumbat wpon aku ni sbnrnye elergic seafood.. ah!! suke ati aku la.. nak gak belasah..perot sgt penuh.. smpai x leh nk masok pape dah, barulah ak stop.. pdhal x elok sbnr nye... nabi kate, brhenti makan sblom kenyang.. pliz2!!! utk kali ni jer...

all da things psl konvo, ak da uruskan.. tggl nk amek jubah je lg... tu pon mntak tlg SHIDA wakilkan aemk jubah.. thanks syg.. siyes.. ak mmg x thu plk date yg ak blik ke cni tu, tarikh amek jubah... naseb baek ade rumate tercinta..i luv u lah... x sabar plk nk grad... smpai je cni lps raye nti, konpem2 jubah tu da ade dpn mate kalo xde aral melintang.. n dpt lah aku melaram n bergambar sakan ngn jubah tu.. wah...xcited nye...huhuhuhuh.. hotel pon da booking utk my family.. thx for book for me.. aku ingt la jasa kau..

ckop la smpai cni.. azan asar pon da brkumandang.. bersegeralah kamu.. huhuh.. wassalam

No comments:

Post a Comment