Thursday, July 29, 2010

bagi la salam dlu.....

syok btol tdo pagi td... huhu..syok abes la wa ckp lu.. hahah..dgn ujan renyai2..angin sejuk2..wah gile ar..dah la ari ni mmg xde kls.. mmg trbongkang la ats katil jwpnye..(gaye pmls thp antarabgse).. dah trjage awl pon, pkse rela gak mate suh ttop.mmg mantap la.. ngn shida (@ rumate trsyg) pon berselimot bagai lagi.gaye macm xnk bangun jer..ak lagi lah mls nak bgun.. sah! kalo jejaka2 kt luar sane thu ak mcm ni, konpem xde org nak.. ahhhaha..(mcm la sblm ni ade org nak).. tp, ak buat keje giler gak make this statemnt kt cni..konpem la org leh thu kan.. xpe lah..hihih..saje nak share2.. ahakss.. eleh, kalo korg pon berada kt tmpat aku, sure buat gak ape yg ak buat kn?? eleh, jgn la nk maen aci sorok2..ngaku je lar...

tepat kol 10 suku, ak trpkse mggagahkan diri yg lembik ni utk bgon...xleh jadi ni..da bgon,tumbang balik..adush, malas nye... ssyyyuuhhh...astgfirullah...dah2 la tu goda aku wahai syaitan... niat asal kiteorg nk g fakulti kol 10 konon nye nk online cari jenel trkubor cmtu... hahahha..lawak2.. sume lemah dek weather yg cm ni.. hihi..x baek tol ak salahkn cuace.. pdhal diri sendri yg salah..

lepas mmbersihkan dri, cam bese, mstilah kne kuar dari toilet kan..saat kaki mlangkah kuar tndas, trkejot thp berok pon x trkejot cam aku.. ade lembaga dpn ak.. tp lembaga tu x ngadap aku la... naseb baek.. die mngadap pintu bilik dpn blik aza.. tuk tuk tuk...punye la kuat lmbaga tu ketok..ak pon patah balik la masok bilik air tu.. selamat lembaga tu x nmpk aku..dah la x bertudung ni..FUUHHH..lembaga tu org la..xkn antu plk mncul siang2 ari.. dan org itu adalah LELAKI... ak pon bukak paip kuat2..konon nye nk bg sign la yg ade org kt dlm toilet tu..n bg arhn JGN MASUK!.. Ya Allah, da lame sgt ak bazir kn air ni.. ya Allah, ampunkan lah hamba mu ini.. ak terpaksa..ak thu membazir tu amalan syaitan...bile la mamat ni nak blah... mamat tu buat ape la lame sgt dlm bilik dak tu.. adush...

lps 5 mnt, aku dgr la bunyi mamat tu jln tnde die da blah la dr situ.. shida pon pgil aku..MAII!!!
ak pon dapat la balik bilik akhrnye..fuhh..
giler tol mamat tu... ni blok pompuan la.. kalo nk masok tu, bagi la salam kuat2..mcm x bese plk.. selalu nye kn mcm tu.. ni x, maen redah je...BHYE taw x...
hey...geram tol aku...rase cm nk backhand je mamat td tu..walaupon niat die baek sbnr nye...
berkilo2 mamat tu kne sembor ngn aku...padan muke ko...!!!

dan ari ni, aza inform kat aku yg ade krsus kawen 28-29 ogos nti..
wah!! kursus kawen tu.. byran rm70...
smgat tol aza bgtaw.. dah nk kawen ke aza oiii
aku, kalo rmai yg nk join, ak join jer..
hahahhahahahha



No comments:

Post a Comment